Iranian Agriculture News Agency

ژاله کریمی نژاد:

ساعت زمین رویدادی جهانی

مشاور رییس سازمان و مسئول محیط زیست و سلامت غذا گفت: همه باهم از ساعت ۲۰:۳۰ آخرین شنبه ماه مارس(مصادف با هفتم فروردین ماه)، به مدت یک ساعت تمامی چراغ های سازمان، ادارات تابعه، مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها، منازل و ... را خاموش نموده، تا همسو با هم‌ و با تمامی دوستداران محیط زیست در جهان به این چالش محیط زیستی بپیوندیم.

ساعت زمین رویدادی جهانی

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، ژاله کریمی‌نژاد مشاور رییس سازمان و مسئول محیط زیست و سلامت غذا گفت: خداوند بخشنده را شاکریم که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در تمامی برنامه های محیط زیستی و توسعه پایدار، پیشرو بوده است.

وی افزود: ساعت زمین رویدادی است که تقریبا طی سه دهه اخیر در دنیا انجام می گردد و یک چالش موثر محیط زیستی است تا به خود تلنگری بزنیم که مراقب گرمایش زمین، تغییرات آب و هوایی و ... باشیم.

کریمی‌نژاد در ادامه تصریح کرد: ما عزم جهادی داریم تا  در سال ۱۴۰۰ه. ش بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از تولید پشتیبانی نموده و موانع آن را برطرف نماییم، بدیهی است برای رسیدن به این موفقیت باید از منابع انرژی استفاده بهینه داشته باشیم. 

مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این نطلب که ساعت زمین رویدادی است که طی آن به مدت ۶۰ دقیقه  چراغ ها خاموش شده و استفاده از انرژی به حداقل می رسد بیان داشت: با این حرکت نمادین تلاش می‌نماییم به سمت پایداری منابع و تولید حرکت نماییم.

مسئول دفتر محیط زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی خوزستان همچنین عنوان کرد: بدیهی است همه باهم از ساعت ۲۰:۳۰ آخرین شنبه ماه مارس(مصادف با هفتم فروردین ماه)، به مدت یک ساعت تمامی چراغ های سازمان، ادارات تابعه، مدیریت‌های جهادکشاورزی شهرستان ها، منازل و ... را خاموش نموده، تا همسو با هم‌ و تمامی دوستداران محیط زیست در جهان  به این چالش محیط زیستی بپیوندیم.

ژاله کریمی نژاد اظهار کرد: همیشه به یاد داشته باشیم، زمین تنها منزلگاه، آشیانه و امانتی است که ما جزئی از آن هستیم.

 مراقب بوم خود باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید