Iranian Agriculture News Agency

شناسایی دیوار کشی غیرمجاز دراراضی کشاورزی کازرون

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: تاکنون یک مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی توسط گشت های حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شده است.

شناسایی دیوار کشی غیرمجاز دراراضی کشاورزی کازرون

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حمید رشیدی تصریح کرد: با پایش اراضی کشاوری در ایام نوروز، تاکنون 2000متر دیوار کشی غیر مجاز در اراضی زراعی بخش مرکزی این شهرستان شناسایی و در راستای قانون حفظ کاربری، عملیات ساخت و ساز متوقف و ضمن صدور اخطاریه، پرونده تخلف به منظور طی مراحل قانونی به واحد حقوقی تحویل داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اکیپ های کشیک امور اراضی در شهرستان کازرون از بیست و هشتم اسفندماه تا پانزدهم  فروردین مستقر و فعال هستند.

وی افزود:کشاورزان و بهره‌برداران قبل از هرگونه ساخت و ساز با کارشناسان امور اراضی این مدیریت مشاوره کنند تا از هدررفت سرمایه جلوگیری شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از همشهریان خواست در صورت مشاهده هر گونه تعارض به زمین های کشاورزی و منابع طبیعی با سامانه 131 تماس گرفته تا در اسرع وقت کشیک های روزانه تعصیلات نوروزی این مدیریت برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز حضور یابند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید