Iranian Agriculture News Agency

نظارت و حفاظت از اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروز 1400 تشدید می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد از تشدید نظارت و حفاظت از اراضی در تعطیلات نوروز 1400 توسط اکیپ های ویژه امور اراضی این شهرستان خبر داد

نظارت و حفاظت از اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروز 1400 تشدید می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد با اعلام این خبر گفت: فعالیت افراد سودجو برای خرید و فروش زمین های خارج از محدوده شهر و روستا و ساخت وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها در ایام تعطیلات نوروزی بیشتر می شود. لذا مردم می‌توانند با مشاهده تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی به شماره تلفن ۱۳۱ و یا با تماس با واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان‌ گزارش دهند.

داوود بدرزاده با اشاره به اینکه تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی هشداری جدی برای تأمین امنیت غذایی در آینده خواهد بود؛ گفت: توجه به اصل پیشگیری از وقوع جرم باید مقدم بر سایر سیاست‌ها و روش‌های اجرایی و عملیاتی یگان‌ها باشد تا هزینه‌های اجتماعی اقدامات حفاظتی کاهش یابد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نظرآباد ضمن هشدار به متخلفان در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز افزود: براساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع بوده و با متخلفان، طبق قانون برخورد خواهد شد. وی در خاتمه گفت: از اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود با مشاهده هرگونه تخلف در زمینه تغییر کاربری اراضی به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، مراتب را از طریق این سامانه گزارش کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید