Iranian Agriculture News Agency

خانزاده در گفتگو با ایانا خبر داد:

کسب رتبه عالی توسط هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از کسب رتبه عالی توسط هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد.

کسب رتبه عالی توسط هسته گزینش سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی

محمدحسین خانزاده در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی  ضمن اظهار این مطلب افزود: براساس ارزیابی عملکرد هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی توسط هیات مرکزی گزینش وزارت جهاد کشاورزی، این هسته موفق به کسب رتبه "عالی" شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی موفق شد در شاخص های ارزیابی شامل سیر اداری، نحوه انجام تحقیق و مصاحبه، کیفیت صدور رای و سایر موارد با  اخذ میانگین نمره 97.9 ، حائز رتبه "عالی" شود.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه در سالجاری بیش از 580  فقره پرونده داوطلبین متشکل از همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ، دستگاه های تابعه و ... به این هسته معرفی  و پس از طی مراحل گزینشی منجر به صدور رای گردیده است.

وی افزود: ماهیت این پرونده ها شامل تبدیل وضعیت ( پرونده های مهندسین ناظر، مشمولین تبدیل وضعیت از جمله ایثارگران و ... )، انتصابات پست های مدیریتی، نیابتی ، تمدید قراردادها و ... بوده است.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: در سال جهش تولید این هسته به عنوان فیلتر اولیه ورود منابع انسانی دو رویکرد سرعت عمل و دقت نظر همراه با انعطاف پذیری و به دور از تنگ نظریها را در دستور کار خود قرار داده تا بتوانند نیروی انسانی کارآمد، متعهد، دارای روحیه انقلابی و جهادی را که بستر ساز مدیریت جهش تولید در بخش کشاورزی است را گزینش نماید.

وی  افزود: هسته گزینش بر خود می بالد که ضمن برخورداری از کارگزارانی با روحیه انقلابی، جهادی، دارای پشتکار  بالا در فضای همدلی و تعامل با سایر ارکان سازمان و حمایتهای رئیس سازمان زمینه ساز تحقق این موفقیت شدند از این رو بر خود لازم می دانم این موفقیت بزرگ را به همکاران و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی بالاخص به محضر رئیس سازمان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

مدیر هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان اظهار کرد: قطعا این دستاوردها حاصل الطاف و اراده ذات اقدس الهی و توجهات حضرت ولی عصر ( عج)، تلاش و همدلی ارکان گزینش و عنایت و حمایت های رئیس سازمان است که سبب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و حرکت رو به جلو در گام دوم انقلاب خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید