Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی در گفتگو با ایانا خبر داد:

انباشت یک هزار تن میوه در سردخانه‌های استان تهران

مدیرکل دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی از انباشت یک هزار تن محصولات اعم از سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان تهران خبر داد.

انباشت یک هزار تن میوه در سردخانه‌های استان تهران

رامین گیلانشاهی مدیرکل دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفتگو با خبرنگار ایانا از انباشت یک هزار تن محصولات اعم از سیب و پرتقال در سردخانه‌های استان تهران خبر داد و گفت: برای عرضه سیب و پرتقال شب عید ۱۵۰ نقطه در استان تهران و شهرستان‌های آن توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی در نظر گرفته‌شده است.

 وی ادامه داد: محدودیتی نیز برای  شارژ مجدد محصولات در حال عرضه (سیب و پرتقال) وجود ندارد و در صورت خالی شدن سردخانه‌های تهران مجدداً این محصولات از استان‌های تولیدکننده آن وارد این سردخانه‌ها خواهد شد.

به گفته مدیرکل دفتر بازرگانی محصولات کشاورزی سازمان مرکزی تعاون روستایی؛ میوه شب عید  با همکاری تمام دستگاه‌های وزارت جهاد کشاورزی و بسیج مستضعفین در مناطق مختلف تهران و شهرستان‌های آن به‌صورت پراکنده عرضه می شود.

وی با اشاره به عرضه مرغ منجمد و تخم‌مرغ توسط معاون پشتیبانی امور دام در غرفه‌های مختلف در سطح شهر، گفت: سعی شده تا در کنار غرفه‌های پشتیبانی امور دام، سازمان تعاون روستایی نیز غرفه‌هایی را برای عرضه میوه داشته باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید