Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

داشتن ارزش‌های بنیادین و حفظ آن، ضامن رشد و تعالی سازمانهاست

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در مراسم تجلیل از فرزندان شهدا و احداث بوستان شهدای جهاد، بر لزوم آسیب شناسی خدمات و تلاش‌های جهاد کشاورزی برای برنامه‌ریزی مؤثر و ارائه برنامه های جدید برای جبران کاستی های موجود تأکید کرد.

داشتن ارزش‌های بنیادین و حفظ آن، ضامن رشد و تعالی سازمانهاست

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، مراسم احداث بوستان شهدای جهاد و تجلیل از فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان مجموعه جهاد کشاورزی استان البرز با حضور رئیس سازمان  جهاد کشاورزی استان البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین ارجمند مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مهندس روشن نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان؛ رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، جمعی از مدیران سازمان و فرزندان شهدا در مجموعه جهاد کشاورزی البرز با هدف گرامیداشت مقام شهدای گرانقدر و تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ادای احترام به  مقام شامخ شهدای گرانقدر، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران افزود: یکی از دین های مسلم ما که نتوانستیم ادا کنیم ادای دینی است که نسبت به این شهدای عزیز و خانواده های ایشان داریم.

مخبر با بیان اینکه در مقایسه ارزشمند ترین دارایی که این عزیزان دادند، یعنی عزیزترین افراد را در راه خدا از دست دادند و در مقابل خدمتی که ما مسئولین به عنوان دولت و نظام به این عزیزان کردیم، قطعاً دست ما تهی است گفت: شما خانواده های معظم شهداء وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دادید و انشاالله خداوند به بهترین شکل ممکن جبران کند.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه هر سازمان، زمانی می‌تواند پایدار و موفق باشد که بتواند ارزش‌های خود را حفظ کند؛ تصریح کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین توفیقات سازمان‌ها داشتن ارزش‌های بنیادین و حفظ این ارزشها است و سعادتمندترین و موفقیت‌آمیزترین مسیر رشد و تعالی سازمانها، حفظ ارزش‌ها و توجه به آنهاست.

 مخبر با اشاره به تحولاتی که اخیراً در این حوزه انجام شده است؛ بر لزوم داشتن یک نگاه جدید و فرهنگی برای ارائه برنامه های جدید و نوآورانه ای در این مسیر تأکید کرد. وی به لزوم آسیب‌شناسی خدمات و تلاش‌های جهاد کشاورزی برای برنامه‌ریزی مفید و مؤثرتر در این حوزه اشاره و ابراز امیدواری کرد برنامه های جدید، بخشی از کاستی ها را در این حوزه جبران کند.

در پایان این برنامه، طی مراسمی نمادین و به منظور گرامیداشت روز شهید و روز جانباز برای بزرگداشت یاد ۵۸ شهید جهاد کشاورزی استان البرز، 58 اصله نهال میوه کاشته شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید