Iranian Agriculture News Agency

آماده باش گشت حفاظت از اراضی کشاورزی محمودآباد در تعطیلات نوروزی

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: با فرارسیدن تعطیلات نورزوی و شدت گرفتن تبلیغات کاذب و سودجویانه ویلاسازی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌‌های کشاورزی، شماره تلفن ۱۳۱ آماده دریافت گزارش های مردمی درباره حفاظت اراضی کشاورزی است.

آماده باش گشت حفاظت از اراضی کشاورزی محمودآباد در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد، گفت: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، گشت 131 حفاظت از اراضی کشاورزی شهرستان از 28 اسفند امسال تا 13 فروردین ماه 1400 در حال آماده باش کامل هستند و در سایر مواقع نیز به صورت شبانه روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه های اراضی کشاورزی هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز، تصرفات غیرقانونی و زمین‌خواری موضوعاتی هستند که تامین امنیت غذایی مردم، سلامت جامعه و منابع پایه کشور را با تهدیدهای جدی مواجه کرده است.

هادی زاده با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها و اراضی ملی اقدام می کنند، بیان کرد: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و عرصه های طبیعی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه همکاران جهاد کشاورزی در ستاد و مراکز به طور مستمر در ایام تعطیل اشرافیت کامل به منطقه دارند، ادامه داد: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی 131 اطلاع رسانی کنند.

 
 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید