Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

تولید روزانه بیش از ۲۲ تن شیر در مجتمع گاوداری شهرستان ایوان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در بازدید از مجتمع گاوداری شیری(۱۴۰۰)راُسی شهرستان ایوان عنوان کرد: روزانه بیش از ۲۲ تن شیر در این گاوداری تولید می شود.

تولید روزانه بیش از ۲۲ تن شیر در مجتمع گاوداری شهرستان ایوان

 به گزارش خبرگزاری ایانا در استان ایلام، محمد علی اقدسی در بازدید از گاوداری شیری(۱۴۰۰)راُسی شرکت قیام اصفهان گفت: دراین گاوداری روزانه بیش از ۲۲ تن شیر تولید می شود، و از نظر رتبه بندی رتبه سوم هلدینگ تولید در کشور را به خود اختصاص داده است.

اقدسی اضافه کرد: در این مجتمع ۴۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان از تلاش های شبانه روزی کارکنان این مجتمع درجهت تلاش مضاعف برای تولید بیشتر درسال جهش تولید تقدیر وتشکر فراوان نمود.

در حاشیه این بازدید جلسه‌ای با حضور مدیر تولید و کنترل کیفی این مجتمع و با حضور معاون بهبود تولیدات دامی استان، مدیر توسعه بازرگانی و تنظیم بازار سازمان و یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه دامداران استان برگزار شد ؛ که مدیر تولید و کنترل این مجموعه گزارشی از وضعیت این گاوداری را ارائه نمودند و از پیگیری‌ها و حمایت های ریاست محترم سازمان و معاون محترم بهبود تولیدات دامی استان در جهت رفع مشکل و تامین خوراک دام و علوفه مورد نیاز این مجتمع ابراز خرسندی نمودند.

لازم به توضیح است:  این مجتمع بزرگ گاوداری شیری در دهستان سراب از توابع شهرستان ایوان در استان ایلام واقع گردیده است که درآینده نیز قابلیت توسعه بیشتری را دارا می باشد. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید