Iranian Agriculture News Agency

صدور الکترونیک 100 مجوز گلخانه در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور 101 فقره مجوز تاسیس و بهره برداری گلخانه از طریق سامانه مجوزهای الکترونیک در این شهرستان خبر داد.

صدور الکترونیک 100 مجوز گلخانه در ساری

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، رضا پورفلاح اظهار کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا، مجوزهای تولید گل و گیاهان زینتی و سبزی و صیفی در سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک صادر می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی که به سامانه سماک معروف است از اواخر سال ۹۵ راه اندازی شد و مجوزهای مربوط به حوزه های تولیدات دام و طیور، شیلات، گلخانه ها و کلینیک های گیاهپزشکی از طریق این سامانه ارائه می شود.

وی حذف بوروکراسی اداری، تبادل دقیق تر اطلاعات، کاهش تردد و زمان انجام کار، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش قدرت نظارت را از مزایای این سامانه برشمرد.

پورفلاح تصریح کرد: از طریق این سامانه در وزارت جهاد کشاورزی، متقاضیان مجوز می توانند پیشرفت درخواست خود را به طور آنلاین از محل مورد نظر انجام دهند.

وی در خاتمه با بیان اینکه 101 فقره مجوز تاسیس و بهره برداری گلخانه از طریق سامانه مجوزهای الکترونیک در این شهرستان صادر شد، گفت: 73 فقره مجوز تاسیس گلخانه به مساحت 16 هزار و 232 مترمربع و 28 فقره مجوز بهره برداری به مساحت پنج هزار و 560 مترمربع در این شهرستان صادر شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید