Iranian Agriculture News Agency

امام جمعه تبریز در گفتگو با ایانا تاکید کرد:

درختکاری بسیار مهم است اما مواظبت از این درخت ها هم بسیار مهم است

ظهر امروز جمعه ۱۵ اسفند نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و پیش از اقامه نماز جمعه دو اصله نهال میوه در محوطه مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز غرس کردند.

درختکاری بسیار مهم است اما مواظبت از این درخت ها هم بسیار مهم است

 به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی،  آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در حاشیه غرس دو اصله نهال میوه در محوطه مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز که رحیم مهردادی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و  ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز نیز حضور داشتند در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی با بیان اینکه درختکاری بسیار مهم است اما مواظبت از این درخت ها هم بسیار مهم است تاکید نمود: باید در رابطه با هرس کردن درختان دقت خرج داد و با قطع درخت های خشک و بی ثمر، آب اسراف نشود .

وی ادامه داد: پیامبر(ص) می‌فرمایند هر مسلمانی بذری یا درختی بکارد و از میوه این بذر و درخت، یک انسان و پرنده ای استفاده کند، برایش صدقه حساب می‌شود ادامه داد: در قانون اساسی آلوده کرده محیط زیست منع شده و ابلاغیه های متعددی از سوی مقام معظم رهبری راجع به مسأله حفاظت محیط زیست صادر شده است .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تاکید نمود: درختکاری یکی از کارهای ارزشمند و مفیدی است که برای محیط زیست اثرات سودمندی دارد .

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید