Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی بصورت وبینار

جلسه ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با حضور رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان ،معاون توسعه مدیریت سازمان و مدیران مرکز تحقیقات و مدیران سازمان و مدیران و روسای مراکز شهرستانها و...در سالن شماره یک سازمان برگزار شد.

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی بصورت وبینار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمانشاه، در ابتدای این جلسه مدیر هماهنگی ترویج سازمان گزارشی از وضعیت مراکز و برنامه های مدیریت ترویج برای ساماندهی مراکز ارائه نمود.

در ادامه این جلسه معاون توسعه مدیریت سازمان با مهم ارزیابی کردن مراکز گفت : کلید توسعه کشاورزی در دست مراکز جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تردیدی نیست اگر بگوئیم اراده انجام کارهای بزرگ در بدنه وزارت جهاد کشاورزی در مراکز جهاد کشاورزی محقق می شود .

ایرانی سپس به موضوع ساماندهی مراکز جهاد کشاورزی پرداخت و افزود: مراکز در حال حاضر دارای برنامه ابلاغی توسعه ۳ ساله هستند و امورات سازمان در پهنه ها برنامه محوری است.

وی در ادامه با اشاره مشکلات و نارسایی مراکز جهاد کشاورزی افزود: علی رغم رفع بسیاری از مشکلات در مراکز ،متاسفانه برخی از مشکلات همچنان پابرجاست و می بایست با برنامه ریزی های صورت گرفته مشکلات را مرتفع نمائیم.

در ادامه این جلسه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت : آب و زمین مایه حیات بشر است و با حفظ این سرمایه های ملی و توجه به توانمندی های کشاورزی استان کرمانشاه می توان افق درخشانی را برای استان رقم زد.

آفتابی سپس به طرح سامانه گرمسیری اشاره کرد و افزود : می بایست از سامانه مذکور در کرمانشاه استفاده بهینه تری شود.

وی افزود : می بایست هنر را در عرصه کشاورزی بکار ببریم و کارشناسان مراکز در این خصوص می توانند با بهره گیری از ظرفیت های استان نقش آفرین شوند.

آفتابی سپس با اشاره به حضور ۴۴ درصدی کارکنان در مراکز جهاد کشاورزی افزود : می بایست قوانین مربوط نقل و انتقالات نیروی انسانی مورد بازنگری قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات مراکز جهاد کشاورزی شهرستانها توسط همکاران سازمان بصورت ویدئو کنفرانس مطرح گردید.

مشکلات نقل و انتقال کارکنان مشغول در مراکز ،ارائه پست کارشناس مسئول به کارشناسان پهنه،افزایش مزایای کارکنان پهنه،تکثر سامانه ها و...در قالب ارتباطات ویدئو کنفرانسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید