Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان خبر داد:

صدور 30 فقره مجوز مشاغل خانگی در شهرستان سامان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ فقره مجوز برای متقاضیان مشاغل خانگی در بخش کشاورزی شهرستان سامان صادر شد که از این تعداد ۱۵ مورد جهت دریافت تسهیلات بانکی به بانک های عامل معرفی شدند.

صدور 30 فقره مجوز مشاغل خانگی در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، احمدزاده هدف از توسعه مشاغل خانگی را بهبود معیشت و افزایش رفاه خانواده ها عنوان کرد.

وی افزود: امروزه مشاغل خانگی و خرد، با توجه به سرمایه‌گذاری اندکی که برای شروع به کار نیاز دارند، عدم وابستگی به محلی ثابت جهت اجاره، نزدیک بودن شخص به کانون خانواده خود و استفاده از نیروی کار سایر اعضای خانواده در خصوص انجام کارها نقش موثری در رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال گسترده دارند.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان با اشاره به اینکه رشته‌های مشاغل خانگی مربوط به دستگاه اجرایی وزارت جهاد کشاورزی شامل فعالیت‌های مختلف امور تولیدات دامی، شیلات، آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، عشایری و امور تولیدات گیاهی است گفت: متقاضیان برای ثبت درخواست صدور مشاغل خانگی به سایت مربوطه به نشانی mkh.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید