Iranian Agriculture News Agency

تبیین شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ

شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ درجلسه سراسری با حضور معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی تبیین شد.

تبیین شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، اورانی رئیس سازمان به همراه معاون بهبود تولیدات دامی استان، مدیر پشتیبانی امور دام، مدیر توسعه بازرگانی استان خراسان رضوی و مدیران جهاد کشاورزی شهرستانها و اعضای کمیته رصد و پایش شهرستانها و مسئولین شبکه هی دامپزشکی با شرکت در جلسه تبیین شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه  گوشت مرغ که با حضور معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی در ساختمان وزارت و به صورت ویدئوکنفرانسی در سایر استان ها برگزار شد، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در این نشست گفت: با رصد و پایش جوجه ریزی و توزیع نهاده ها برخورد قاطع با متخلفین خواهد شد .اورانی گفت: حساب افرادی که که دارای سلامت رفتاری هستند با متخلفین جداست.

وی اظهار داشت: انتظار میرود سریعا گروههای بازرسی برای بررسی عملکرد شهرستانها و اجرای دقیق مفاد شیوه نامه توسط مدیران شهرستانها انجام و آمار و اطلاعات به موقع منعکس گردد.

محمد رضا اورانی بیان داشت:در کشتارگاهها باید ناظرینی از طرف مدیر جهاد کشاورزی شهرستانها مستقر گردد و بررسی دقیق بر روی ورودی مرغ به کشتارگاهها و میزان گوشت استحصالی و تحویل شده به مباشرین اداره سمت اعمال گردد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید