Iranian Agriculture News Agency

"حناچی" در آیین بهره‌برداری از 8 بازار جدید میوه و تره بار مطرح کرد:

ثبات قیمت و کیفیت محصولات در میادین میوه و تره‌بار

سازمان شهروند و موسسه همشهری وارد بورس می‌شوند

شهردار تهران گفت: محصولات سازمان میادین میوه و تره بار با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول ارائه می‌شوند و تفاوتی در قیمت و کیفیت آن در شمال و جنوب شهر تهران وجود ندارد.

ثبات قیمت و کیفیت محصولات در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرنگار ایانا، پیروز حناچی شهردار تهران، در آیین بهره‌برداری از 8 بازار جدید میوه و تره بار و افتتاح ساختمان مدیریت متمرکز ستادی سازمان میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: در برخی از حوزه‌ها نمره بالاتری نسبت به دیگر خدماتی که به مردم می‌دهیم داریم و سازمان میادین میوه و تره بار نمره قابل قبولی را از مردم دریافت می‌کند و این نشان‌دهنده تأثیری است که این سازمان به مردم شریف تهران دارد.

وی افزود: محصولات این سازمان با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول ارائه می‌شوند و این گونه نیست که در میادین میوه و تره‌بار شمال شهر کیفیت و قیمت محصولات با میادین جنوب شهر تفاوت داشته باشد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: باید خدماتی که جنبه تصدی‌گری دارند به شهرداری‌ها واگذار شوند و شهرداری‌ها را حمایت کنیم تا آن‌ها خدمات بیشتری ارائه کنند.

وی با اشاره به عرضه برخی سازمان‌های شهرداری به بورس و فرابورس گفت: به دنبال این هستیم تا سازمان شهروند، موسسه همشهری و میادین میوه و تره بار را به بورس عرضه کنیم و مقدمات این امر انجام شده است.

حناچی افزود: از ظرفیت بورس برای اصلاح ساختار خود استفاده می‌کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم در نیمه اول سال آینده این دو سازمان بخشی از سهام خود را در بورس عرضه کنند.

شهردار تهران عنوان کرد: در سال99، ۷۴ بازار احداث و ۵۴ میدان هم مورد بازسازی قرار گرفتند و امروز 8 بازار افتتاح می‌شود که سهم زیادی در حل مشکلات اقتصادی مردم دارند. همچنین تاکنون در ۱۰۴ میدان میوه و تره‌بار موضوع مناسب سازی مورد توجه قرار گرفته است.

وی پیش‌بینی کرد: در سال ۱۴۰۰، از ۲۴۵ میدان میوه و تره‌بار به ۲۷۰ میدان میوه و تره بار می‌رسیم.

حناچی با اشاره به این که امروز شاهد این هستیم که یک میلیون خرید از میادین میوه و تره بار انجام می‌شود، تصریح کرد: اگرچه میوه‌ها درجه یک نیستند، اما از کیفیت قابل قبولی برخورداراند و در مقایسه با میانگین قیمت‌های سطح شهر، اقلامی که در میادین عرضه می‌شوند از قیمت کمتری برخوردار هستند.

وی افزود: در شرایط کرونا سرویس‌ها و خدمات میادین گسترده‌تر شده‌اند و برنامه ارائه خدمات اینترنتی در حال انجام است که امیدواریم این سرویس گسترده‌تر شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید