Iranian Agriculture News Agency

از اواخر وقت امروز:

ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از اواخر وقت سامانه بارشی وارد استان خواهد شد، گفت: این سامانه بارشی تا بعدازظهر روز پنج‌شنبه فعال خواهد بود و سبب بارش برف و باران در تمامی نقاط از جمله کوهرنگ ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان و کیار می‌شود.

ورود سامانه بارشی به استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، این سامانه بارشی تا بعدازظهر روز پنج‌شنبه فعال خواهد بود و سبب بارش برف و باران در تمامی نقاط استان از جمله کوهرنگ ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان و کیار می‌شود.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بارش برف و باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ، وزش باد نسبتا شدید،کولاک، کاهش دید و رخداد مه برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید و اختلال در تردد محورهای کوهستانی و گردنه‌ها و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها از جمله اثرات این سامانه بارشی در استان است.

چراغپور اضافه کرد: احتیاط در ترددهای جاده‌ای و پرهیز از سفرهای غیرضروری، مجهز نمودن خودروها به تجهیزات زمستانه، عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اجتناب از صعود به ارتفاعات از جمله توصیه‌هایی است که مردم باید آن‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌یابی تا ظهر چهارشنبه آسمان استان تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید