Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در "مجموع شاخص های ارزیابی"

مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در " ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی کشور در سال ۱۳۹۸ " در" مجموع شاخص های ارزیابی " "رتبه برتر " را کسب نمود و از سوی رییس سازمان امور اراضی کشور تقدیر شد.

کسب رتبه برتر سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در "مجموع شاخص های ارزیابی"

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، در متن تقدیر آمده ست:

جناب آقای محمد باقر منتظری

مدیر محترم امور اراضی خراسان شمالی

 مدیریت زمین و اراضی کشاورزی یکی از ارکان مهم دستیابی به امنیت غذایی،  توسعه پایدار و حفظ منابع پایه کشور است که لازمه آن برنامه ریزی دقیق برای حفظ کاربری و یکپارچگی زمین های زراعی و باغی،  توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی و تامین بسترهای لازم برای توسعه همه جانبه در این زمینه است. بی شک تحقق این مهم جز با تلاش متعهدانه و مدبرانه در اجرای قوانین و مقررات حوزه زمین و حفظ و مراقبت از حقوق متقابل مردم و دولت ممکن نیست.

 اکنون که در " ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی کشور در سال ۱۳۹۸ " مدیریت امور اراضی استان خراسان شمالی در شاخص " مجموع شاخص های ارزیابی " حائز "رتبه برتر" و شایسته تقدیر شناخته شده است،  بدینوسیله ضمن سپاس به دلیل تلاش و برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه زمین در آن استان،  این موفقیت را به شما و همکاران پرتلاش تان در آن مدیریت تبریک عرض می کنم.  با آرزوی توفیق روز افزون شما،  امید است در پرتو عنایت حق،  همواره در خدمت به ایران اسلامی و مردم شریف کشورمان موفق باشید.

 علیرضا اورنگی

رئیس سازمان امور اراضی کشور

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید