Iranian Agriculture News Agency

از 10 دی‌ماه سال جاری تاکنون انجام شد؛

دریافت 15 هزار دفترچه چای‌کاری از طریق سامانه چایکاران سازمان چای کشور

رئیس سازمان چای کشور از درخواست 15 هزار چایکار برای صدور و دریافت دفترچه خبر داد.

دریافت  15 هزار دفترچه چای‌کاری از طریق سامانه چایکاران سازمان چای کشور

حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور در گفتگو با خبرنگار ایانا از درخواست برای صدور 15 هزار دفترچه چایکاری  خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های دولت الکترونیک و لزوم خدمت‌رسانی الکترونیکی به چایکاران، کارخانه‌های چای و شیوع بیماری کووید -19، سامانه چایکاران و صدور دفترچه الکترونیکی چایکاری راه‌اندازی شده که علاوه بر صرفه‌جویی در پرداخت هزینه‌های صدور دفترچه از اتلاف وقت چایکاران برای دریافت دفترچه نیز جلوگیری می‌کند.

به گفته رئیس سازمان چای کشور وجود مشکلات در صدور دفترچه چایکاران ازجمله هزینه صدور، مشکلات توزیع و نگارش دستی مشخصات افراد در دفترچه از دیگر دلایل راه اندازی سامانه صدور دفترچه الکترونیکی چایکاران بوده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه حدود 42 هزار دفترچه چایکاری صادر می‌شود، یادآور شد: تاکنون درخواست برای صدور 15 هزار دفترچه چایکاری داده‌شده و از سایر چایکاران نیز درخواست می شود تا در زمان باقیمانده با مراجعه به سامانه چایکاران دفترچه‌های خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان چای کشور با تأکید بر اینکه این سامانه از 10 دی‌ماه سال جاری برای تمامی چایکاران دارای دفترچه چایکاری در سال جاری و یا سال‌های گذشته قابل‌استفاده بوده است، یادآور شد: چایکاران می‌توانند با شماره ملی خود به «سامانه چایکاران» به آدرس «automation.irantea.org» مراجعه کنند.

به گفته جهانساز، تمامی اطلاعات چایکاران در این سامانه برگزاری شده است و همچنان به دنبال گستردگی بیشتر سامانه و ارائه خدمات غیرحضوری آن هستیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید