Iranian Agriculture News Agency

رفع تصرف 7200مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران از رفع تصرف 7200مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت واقع در پلاک کشار سفلی منطقه سولقان از بخش کن خبرداد.

رفع تصرف 7200مترمربع از اراضی ملی شمال غرب پایتخت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان تهران، مسعود چهارنظم رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران با اعلام این خبر افزود: عملیات رفع تصرف از این اراضی در اجرای حکم قطعیت یافته قضائی و با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تهران و همکاری نیروی انتظامی انجام گرفت و این اراضی تصرف شده بازپس گیری و به دولت بازگردانده شد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای حکم قضائی مبنی بر رفع تصرف از این اراضی، تمامی دیوارکشی ها، بناها و مستحدثات ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

چهارنظم حفاظت از عرصه های ملی را از وظایف و مأموریت های اصلی مجموعه منابع طبیعی برشمرد و تأکید کرد: اراضی ملی جزو انفال و متعلق به همه مردم است که در این خصوص با هرگونه تخلف به عرصه های ملی برخورد قانونی صورت می گیرد.

این مسئول منابع طبیعی شهرستان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تصرف به عرصه های منابع طبیعی، مراتب را فوراً از طریق شماره تلفن 1504 و سامانه 139 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید