Iranian Agriculture News Agency

حفظ مراتع و جنگل‌ها از اولویت‌های جهاد کشاورزی است

15 لغایت ۲۱ اسفند به عنوان هفته منابع طبیعی نام‌گذاری و ستاد برگزاری این هفته با ریاست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و دبیری اداره کل منابع طبیعی و عضویت ادارات کل : آموزش و پرورش، صدا و سیما،حفاظت محیط زیست و همچنین سازمان‌های مردم نهاد تشکیل که اولین جلسه آن در سال جاری در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان برگزار شد.

حفظ مراتع و جنگل‌ها از اولویت‌های جهاد کشاورزی است

بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، در این جلسه عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت بحث هفته منابع طبیعی هم حفظ مراتع و جنگل هاست و هم احیای فرهنگ حفظ منابعی که طبیعت در اختیار ما قرار داده است.

 رئیس ستاد برگزاری  هفته منابع طبیعی گفت:  نقش‌آفرینی همکاران منابع طبیعی در عرصه‌های مختلف قابل تقدیر است البته سایر ادارات مثل صدا و سیما، آموزش و پرورش، حفاظت محیط زیست و هلال احمر نیز در ترویج و احیای فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی نیز نقش موثری داشته که همین جا از تمام این عزیزان تقدیر به عمل می آید.

سعیدی افزود: همچنین از سازمان‌های مردم نهادی که در این عرصه فعالیت می کنند به خصوص آنهایی که در نهادینه کردن فرهنگ استفاده از منابع طبیعی فعالیت می‌کنند نیز ضرورت دارد تقدیر به عمل آید.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید