Iranian Agriculture News Agency

مجوز صادرات دو هزار تُن شیرخشک از اصفهان صادر شد

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان از صدور مجوز صادرات دو هزار تن شیرخشک با اخذ تعرفه صادراتی از این استان خبر داد.

مجوز صادرات دو هزار تُن شیرخشک از اصفهان صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا دراستان اصفهان، حسین ایراندوست با اشاره به آخرین وضعیت تعیین قیمت مرغ در استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه روز گذشته ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ در استان اصفهان در مرغداری ۱۴ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروشگاه‌ها ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شد.

قیمت مرغ در اصفهان رو به کاهش است

وی در ادامه با بیان اینکه همه تولیدکنندگان مرغ در استان اصفهان موظف به ثبت تولیدات خود در سامانه «رهتاب» شدند، ادامه داد: در استان اصفهان بر خلاف دیگر استان‌ها به دلیل تولید مازاد امکان توزیع مرغ این استان در دیگر استان‌ها وجود دارد اما باید مرغی که قرار است از استان خارج شود در سامانه «رهتاب» ثبت شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: طی دو روز گذشته شاهد کاهش قیمت مرغ در استان اصفهان هستیم.

وی در خصوص قیمت تخم مرغ نیز ابراز داشت: در این زمینه باید توجه داشت که قیمت مصوب مرغ در مرغداری‌ها ۱۴ هزار و در فروشگاه‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان مصوب شده است که در بازار نیز قیمت نزدیک به قیمت مصوب است.

قیمت گوشت قرمز افزایش نمی‌یابد

ایراندوست در ادامه با بیان اینکه در زمینه گوشت قرمز از نظر تولید فراوانی محصول را داریم، ادامه داد: از نظر قیمت هم نوسان زیادی نداشتیم و تا پایان سال قیمت این محصول افزایش نمی‌یابد.

وی افزود: در حال حاضر گوشت گوساله ۱۱۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوسفند ۱۲۰ هزار تومان مصوب شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت صادرات شیر خشک ابراز داشت: در این زمینه مجوز صادرات دو هزار تن شیر خشک از استان اصفهان با اخذ تعرفه صادراتی صادر شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید