Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی لرستان:

مردم نگران عرضه مرغ نباشند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: مردم نگران عرضه مرغ نباشند.

مردم نگران عرضه مرغ نباشند

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان، ناصر نجیب زاده با حضور در استودیو  خبر شبکه افلاک سیمای مرکز لرستان در خصوص نوسان قیمت مرغ در استان اظهار کرد: افزایش تقاضا در بازار کشوری  باعث برهم خوردن روال عادی عرضه و تقاضا و به تبع افزایش قیمت گوشت مرغ شد.

 وی افزود: در استان‌های پر مصرف مانند اصفهان و خوزستان شاهد تقاضای زیادی بودیم، همین موضوع باعث شد بخشی از مرغ تولید شده استان به جهت مباحث اقتصادی که برای افراد خاص داشته به دیگر استان ‌ها عرضه شود.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: این موضوع، عرضه مرغ را در استان دچار تنش کرد، اما با تشکیل ستاد تنظیم بازار به دنبال اجرای برنامه‌هایی هم در حوزه عرضه و هم شبکه توزیع گوشت مرغ هستیم.

 نجیب زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی برای  اسفند ماه شرایط خوبی دارد، عنوان کرد: این میزان مانند سال‌های قبل است بنابراین مردم نباید نگرانی در خصوص تولید و عرضه مرغ داشته باشند.

 وی تاکیدکرد: در حال حاضر هم شبکه نظارتی قوی در استان برای عرضه مرغ  و هم  توزیع  مرغ داریم.

 معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: علاوه بر برخوردهای جدی که با اخلال گران عرضه مرغ در دستور کار داریم ، تشویق‌هایی هم برای افرادی که در حوزه عرضه همکاری کنند در نظر داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید