Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت:

تشکیل کارگروه نظارتی در توزیع نهاده‌های دامی و جوجه‌ریزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: کارگروه های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی و تعزیرات بر مراحل جوجه ریزی، توزیع نهاده ها، پرورش مرغ و کشتار مرغ تا کشتارگاهها نظارت می‌کنند.

تشکیل کارگروه نظارتی در توزیع نهاده‌های دامی و جوجه‌ریزی

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛دکتر حسنی مقدم اظهار کرد: کارگروه های نظارتی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل دامپزشکی و  تعزیرات بر مراحل جوجه ریزی، توزیع نهاده ها، پرورش مرغ و کشتار مرغ تا کشتارگاهها نظارت می‌کنند.

 همچنین کارگروه دیگری بر مراحل توزیع  از کشتارگاه تا خرده‌فروشیها نظارت خواهند کرد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تاکیدکرد به دستور دادستان استان چهار مرز خروجی استان لرستان شامل خرم آباد به خوزستان، نورآباد به کرمانشاه،  بروجرد به اراک و الیگودرز به خمین مسدود و خروج مرغ زنده، کشتار و قطعه بندی شده ممنوع است.

 وی با بیان اینکه نهاده مورد نیاز مرغداری‌ها با ارز ۴۲۰۰ تومانی تحویل مرغداریها شده است در قبال آن باید  گوشت مرغ تحویل شود، افزود اخلال در نظم اقتصادی جرم محسوب شده و متخلفین به مراجع ذیصلاح معرفی خواهند شد.

 وی در پایان گفت مدیریت طیور استان آمار روزانه مرغداریهایی که مرغ آنها  به مرحله کشتار رسیده است به کارگروه های نظارتی اعلام و گشت مشترک سازمان جهادکشاورزی، تعزیرات، اداره کل دامپزشکی و سازمان  صنعت،معدن و تجارت بر این امر نظارت می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید