Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل خبر داد:

تسهیل در خرید نهاده های کشاورزی با صدور کشاورز کارت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل گفت: این کارت در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک کشت می کنند قرار می گیرد تا کشاورزان دغدغه ای برای خرید نهاده های کشاورزی نداشته باشند.

تسهیل در خرید نهاده های کشاورزی با صدور کشاورز کارت

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان اردبیل ، علی حسین احدی عالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل   که در جلسه پیگیری صدور کشاورز کارت برای کشاورزان شهرستان اردبیل و بررسی موانع و مشکلات موجود سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: با ابلاغ دستورالعمل صدور کشاورز کارت از سوی وزارت جهاد کشاورزی هماهنگی های لازم با شعب بانک کشاورزی انجام گرفته و زمینه بهره مندی کشاورزان شهرستان از این طرح مهیا شده است.

وی افزود: این کارت در اختیار کشاورزانی که محصولات استراتژیک کشت می کنند قرار می گیرد تا کشاورزان عزیز دغدغه ای برای خرید نهاده های کشاورزی نداشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل در ادامه بیان کرد: در قالب کشاورز کارت ، تسهیلات بین 2 میلیون تا سقف 20 میلیون تومان بر اساس میزان اراضی زراعی ، با نرخ سود 12 درصد و بازپرداخت یکساله به متقاضیان واگذار می شود و کشاورزان حوزه شهرستان اردبیل می توانند با مراجعه به بانک کشاورزی شعب مرکزی، جام جم،کاشانی غربی ، مبارزان، آرتا ، آراللوی بزرگ و هیر درخواست خود را مطرح و با هماهنگی هایی که با بانک کشاورزی صورت گرفته در کوتاهترین زمان ممکن کشاورزکارت را دریافت نمایند و پس از دریافت کارت نسبت به خرید نهاده های کشاورزی اقدام کنند.

احدی عالی در پایان افزود : از زارعین تقاضا داریم در اسرع وقت با مراجعه به بانک های عامل نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام نمایند تا از این طریق با تهیه و تدارک مناسب کودهای شیمیایی و سموم مورد نیاز به افزایش تولید محصولات کشاورزی منجر شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید