Iranian Agriculture News Agency

احمدی در گفتگو با ایانا خبر داد:

فعالیت 6 صندوق اعتبار خرد زنان روستایی در شهرستان هشترود

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود از برگزاری جشنواره توانمندی های زنان روستائی و عشایری بمناسبت گرامی داشت ایام ا... دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 6 صندوق اعتبار خرد زنان روستایی در شهرستان هشترود

مجید احمدی  در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: این جشنواره با رویکرد شناسایی توانمندی های بالقوه زنان شهرستان هشترود در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار گردیده است.    

وی هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی بانوان فعال، تقویت مشارکت و تعامل میان صندوقهای خرد زنان روستایی، تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه های اقتصاد و فرهنگ در خانواده برشمرد.

 احمدی بهره گیری مطلوب از ظرفیت های نهفته کارآفرینان شهرستان هشترود، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.  

مدیر جهادکشاورزی شهرستان هشترود اضافه کرد: این جشنواره به همت صندوقهای خرد زنان روستایی برگزار گردیده است و در شهرستان هشترود تاکنون 6 صندوق اعتبار خرد زنان روستایی تشکیل گردیده و از سال 1398 فعالیت خود را در زمینه زنبورداری، بسته بندی عسل، بسته بندی گیاهان دارویی، تولید و بسته بندی فرآورده های لبنی و گلیم بافی شروع کرده اند، این صندوقها دارای 180 نفر عضو بوده و تاکنون 230میلیون تومان تسهیلات برای توانمندسازی و حمایت از این صندوقها پرداخت شده است.   

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید