Iranian Agriculture News Agency

افتتاح فاز نخست مجتمع گلخانه ای هیدروپونیک در شهرستان اهر:

توسعه کشت های گلخانه ای در آذربایجان شرقی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

شهرستان اهر ظرفیت های خوبی برای کشت های گلخانه ای دارد

با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، فرماندار شهرستان اهر و نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، فاز نخست گلخانه هیدروپونیک به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع به مدیریت آقایان قلی زاده و تقی زاده در شهرستان اهر افتتاح وبه بهره‌برداری رسید.

توسعه کشت های گلخانه ای در آذربایجان شرقی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی،  احمد محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، رسول خدابخش فرماندار شهرستان اهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فاز اول مجتمع گلخانه هیدروپونیک قلی زاده با مساحت سه هزار مترمربع و تولید سالانه بیش از ۹۵ تن گوجه فرنگی در ارقام مختلف با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و همچنین اولین خانه کشاورز با خدمات حمایتی کشاورزی ارگانیک در اهر افتتاح شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی  با بیان اینکه شهرستان اهر استعداد و ظرفیت های خوبی برای کشت های گلخانه ای دارد گفت: توجه به بخش کشاورزی منجر به رونق تولید، توسعه پایدار، اشتغال پایدار و امنیت پایدار می شود.

 اکبر فتحی با بیان اینکه توسعه کشتهای گلخانه ای در آذربایجان شرقی ضرورتی اجتناب ناپذیر است گفت: شهرستان اهر یکی از شهرستان های پیشرو و پیشگام در بخش کشاورزی است و تلاش داریم با کمترین امکانات بیشترین بهره را بگیریم.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر نیز از هدف گذاری این مدیریت جهت ایجاد شهرک گلخانه ای در سطح 50 هکتار خبر داد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید