Iranian Agriculture News Agency

شفافیت در توزیع نهاده‌ها با بهره گیری از سامانه‌های نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید بر اینکه با بهره گیری از سامانه های نوین به منظور پایش نهاده ها در شفاف سازی فرآیند توزیع گام برداشتیم، گفت: کاربرد نرم افراز سپند به منظور پایش نهاده های دامی و نرم افزار برکت در پایش توزیع کود از جمله این موارد است.

شفافیت در توزیع نهاده‌ها با بهره گیری از سامانه‌های نوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حسین پژمان در جلسه هماهنگی مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس که با حضور رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، ابراز کرد: استان فارس در تولید دانش، اشاعه و ارائه بسیاری از دستورالعمل ها و بخشنامه ها پیشرو است.

وی با اشاره به اینکه حراست به عنوان یکی از نهادهای نظام وظیفه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌هایی که این نظام برای این مردم به ارمغان آورده است را دارد، تصریح کرد: مجموعه جهادکشاورزی در بطن انقلاب شکل گرفته است بنابراین انتظاری که از مجموعه جهاد کشاورزی است  در مقایسه با سایر دستگاه های دیگر خیلی بیشتر است.

پژمان بیان کرد: صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌هایی که جهاد داشته تحت عنوان سنگر سازان بی سنگر،  بسیار حائز اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: حراست می تواند زیرساخت ها و امکاناتی باعث ایجاد آرامش و بهداشت روانی برای همکاران شود فراهم  و حرکت رو به جلو را در مجموعه حاکم سازد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید