Iranian Agriculture News Agency

ماکنعلی خبر داد:

معدوم‌سازی پرندگان باغ پرندگان قم

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تمام پرندگانِ باغِ پرندگان قم صد در صد معدوم شدند و غرامت آن‌ها را سازمان دامپزشکی پرداخت می‌کند.

معدوم‌سازی پرندگان باغ پرندگان قم

به گزارش ایانا، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با بخش پیگیری شبکه خبر گفت: ۲۰ بهمن در قالب فعالیت رصد و پایش باغ پرندگان قم نمونه برداری لازم انجام گرفت و مشخص شد که پرندگان باغ پرندگان قم آلوده به آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هستند بلافاصله تمام اقدامات لازم انجام گرفت و ۶۷۰ قطع پرنده مختلف برای مهار رخداد توسط اداره کل دامپزشکی استان قم معدود شدند.

ماکنعلی گفت: مجموع پرندگان معدم شده ۶۷۱ قطعه پرنده که تمام پرندگان باغ پرندگان صد در صد معدوم شده است که غرامت آن‌ها را سازمان دامپزشکی پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به احتمال تعطیلی دائمی باغ پرندگان قم افزود: باغ پرندگان استاندارد‌های حداقلی را برای فعالیت اخذ کرده بود گفت: بازدید از باغ پرندگان کل کشور فعلا ممنوع شده است و ادامه فعالیت آن‌ها منوط به رعایت دستور العمل بهداشتی باغ پرندگان است که سازمان دامپزشکی کشور ابلاغ شده و شرط دوم پوشش بیمه‌ای همه پرندگان است در غیر این صورت مجوز فعالیت نخواهند گرفت.

 

 
 
 
 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید