Iranian Agriculture News Agency

رئیس حراست وزارت جهاد کشاورزی:

ساعت بیولوژیک مدیران بخش کشاورزی باید از وقایع جلوتر باشد

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی گفت: به دلیل شرایط خاص بخش کشاورزی باید ساعت بیولوژیک مدیران این بخش یک ساعت از وقایع جلوتر و کارکنان در مجموعه حراست باید یک ساعت از مدیران جلوتر باشند از این رو در حوزه ماموریتی این سازمان به دنبال انجام امور متناسب با ماهیت تخصصی بخش کشاورزی هستیم.

ساعت بیولوژیک مدیران بخش کشاورزی باید از وقایع جلوتر باشد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، احمد طمراسی در جلسه هماهنگی مدیران ستادی و مدیران کل دستگاه های وابسته سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه چارت تشکیلاتی حراست وزارت جهاد کشاورزی مینیاتوری از این وزارتخانه است، ابراز کرد: کارشناس موضوعی در همه زمینه ها از جمله امور دام، شیلات، نهاده، حقوق، نیروی انسانی در مجموعه حراست این وزارتخانه فعالیت دارند.

وی با اشاره به ارتقای مرکز حراست وزارت جهاد کشاورزی به سازمان حراست، ابراز کرد: این دستاورد خوب برای وزارت جهاد کشاورزی، ماحصل زحمات مدیران اجرایی و جامعه حراستی است.

به گفته طمراسی، انجام ماموریت های حراست باید به شکلی باشد که علاوه بر اینکه اقتدار و قوام نظام را در ذهن آحاد جامعه برخورد کننده با جامعه حراستی تداعی کند در عین حال فضایی ایجاد کند که احساس امنیتی را نیز القا کند.

وی افزود: از این رو مبانی انجام ماموریت حراست در حوزه شرع، قانون و اخلاق است و برای صیانت از افراد، حفظ کرامت انسانی و انجام به موقع مأموریت اگر این سه اصل رعایت شود همه موضوعات، آرمان‌ها و ایده آل های ما محقق می شود.

او با اشاره به اینکه حراست مساوی است با حفظ با ارزش ترین دارایی های نظام و این موضوع در دو کلمه اشراف و صیانت خلاصه می شود، تصریح کرد: طبیعتاً تقدم کلمه اشراف بر صیانت در ذات، ظهور و بروز همه اقدامات ما باید قابل مشاهده باشد.

طمراسی با بیان اینکه اشرافیت در مجموعه ما یک اشرافیت شکلی نیست بلکه یک اشرافیت محتوایی است، ابراز کرد: قضاوت و اظهارنظر صرفاً در حوزه نیروی انسانی هم نیست بنابراین رعایت انصاف و نقطه نظرات کارشناسی حتی در گزارشات فنی ما نیز باید مشاهده شود.

فارس؛ استان توسعه یافته در بخش کشاورزی است

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی گریزی به هدف سفر به استان فارس زد و گفت: فارس یک استان توسعه یافته در بخش کشاورزی است که طبیعتاً تاثیرگذاری اقدامات، فعالیت‌ها و تلاش‌های این استان در جمع تولید ملی کشور نیز تاثیر قابل توجهی دارد و بدیهی است که ستاد وزارت جهاد کشاورزی به موضوعات و مشکلات این استان ورود پیدا می کند و احیاناً پیشنهادات و برنامه‌های قابلیت تعمیم این استان فارس به سایر نقاط کشور را بررسی می کند.

طمراسی با اشاره به اینکه در استان فارس 12 ماه سال کشت و کار جاری است، اظهار کرد: اگر مرزی از معیشت و کشاورزی اقتصادی در کشور قائل شویم، قاطبه کشاورزی استان فارس کشاورزی اقتصادی است.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید