Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه شورای عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

جلسه شورای عمومی سازمان و گرامیداشت آغاز ایام ا.. مبارک دهه فجر با حضور رئیس سازمان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ، معاونین ، مدیران و کارکنان ، روز شنبه ۱۸ بهمن ماه در نمازخانه سازمان برگزارشد.

برگزاری جلسه شورای عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: قیام ملت بزرگ ما فی ا... و در راه خدا بود و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری نیز حفاظت از انقلاب اسلامی است ، بطوریکه باید  از ریشه های انقلاب اسلامی گفته شود که مبادا دیگران برای رسیدن به اهداف شومشان در این باره  چیزی به نفع خودشان بگویند.

حجت الاسلام احمدی پناه افزود: قبل از پیروزی انقلاب نیز اما خمینی (ره) مسیر و راه  انقلاب و حضور مردمی را را نشان داده بودند ، ایشان انقلاب اسلامی را یک انقلاب دینی و الهی  می دانستندو بر از بین رفتن اصل رژیم تاکید داشتند و در بحث دشمن شناسی استکبار  و آمریکا را به عنوان دشمن ملتها  می‌دانستند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب و توصیه به جوانان ادامه داد: جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند که همه‌ی راه‌حل‌ها در داخل کشور است ،  اینکه کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضدّ استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بیان کرد : مقام معظم رهبری بر موضوعاتی همچون دانش،‌ بعنوان آشکارترین وسیله‌ی عزّت و قدرت یک کشور، توجه به معنویت و اخلاق ، اقتصاد بعنوان  یک نقطه‌ی کلیدیِ تعیین‌کننده ، بحث عدالت و مبارزه با فساد  واستقلال و  آزادی در بیانیه «گام دوم انقلاب» ، در توصیه به جوانان اشاره کردند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  نیز در این جلسه گفت: در سال جاری 230  میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون برای خرید  یکهزارو 152 دستگاه تراکتور، 49 دستگاه کمباین و یکهزارو 812 دستگاه ادوات کشاورزی جذب شده است.

محمد رضا اورانی افزود: از سال 92 تا سی ام دیماه 99 از محل خط اعتبای مکانیزاسیون 645 میلیارد تومان تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون  پرداخت شده است که 111 میلیارتومان آن مربوط به سال 98 و 230 میلیارد تومان مربوط به سال 99 است.

 وی ادامه داد: کشاورزان  خراسان رضوی 13 جایگاه ملی  را درمیان کشاورزان وتولید کنندگان برتر را  را کسب نموده اند که از این نظر استان رتبه اول در کشور را از آن خود کرده است.

وی با اشار به اینکه تا پایان دیماه سال جاری در سطح 173 هزار هکتار سامانه های نوین آبیاری در خراسان رضوی  اجراشده است اظهار داشت  : امسال 44 میلیلرد تومان از اعتبارات سامانه های آبیاری نوین در استان جذب شده و سطح اجرای این سامانه ها به 11 هزارو 828 هکتار رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: امسال خرید گندم در استان به میزان 465 هزار تن صورت گرفت ، علاوه بر این نیز 19 هزار 500 تن نیز خرید توافقی انجام شده است.

محمد رضا اورانی تاکید نمود: ما هیچ راهی جز حمایت از بخش خصوص و سرمایه گذاران و کا رآفرینان نداریم و باید همانطوری که دیگران از خود کذشت نشان دادند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند ما هم از خود بگذریم و امنیت غذایی واقتصادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

اجرای برنامه طنز توسط آقای فیض آبادی و اجرای نمایشنامه طنز توسط یک گروه هنری از دیگر برنامه های جلسه  شورای عمومی سازمان بود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید