Iranian Agriculture News Agency

13 تولید کننده برتر استان البرز از شهرستان نظرآباد معرفی و تجلیل شدند

سی و پنجمین دوره تجلیل از نمونه های برتر استانی بخش کشاورزی شهرستان نظرآباد با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.

13 تولید کننده برتر استان البرز از شهرستان نظرآباد معرفی و تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایانا؛ مراسم سی و پنجمین دوره تجلیل از نمونه های برتر استانی بخش کشاورزی شهرستان نظرآباد با حضور قاسمی فرماندار شهرستان و شفیعیان معاون فرماندار و بدرزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولین مربوطه و تولیدکنندگان برتر استانی در مورخ 99/11/19 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در آغاز برنامه بدرزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران عرضه تولید شهرستان و تبریک موفقیت کشاورزان شهرستان در بخش ملی و استانی و ارائه گزارشی از اقدامات شاخص جهادکشاورزی شهرستان در دوره فجر ۹۸ تا فجر 99، اظهار کرد: شهرستان نظرآباد حدود ۶۰ درصد تولید محصولات اساسی و استراتژیک استان را به خود اختصاص داده است.

 در ادامه آقای  رضا رنجبر زاده تولید کننده نمونه استانی تولید هلو و شلیل در خصوص انتقال تجربیات خود به بیان شاخص¬های عملکرد و اهم مشکلات پیش روی تولید¬کنندگان به نمایندگی از بهره برداران پرداخت.

سپس قاسمی فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ضمن تقدیر از زحمات دست اندر کاران بخش کشاورزی، در خصوص کسب رکورد ها در عرصه تولید و انتخاب نمونه های برتر استانی و ملی در حوزه محصولات اساسی و استراتژیک از بین تولیدکنندگان شهرستان نظرآباد، با اهدای لوح سپاس و تندیس از ۱۳ تولید کننده برتر استانی قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید