Iranian Agriculture News Agency

استاندار لرستان گفت:

کشاورزی برای همه کشورها مهم، حیاتی، استراتژیک و راهبردی است

استاندار لرستان گفت:کشاورزی برای همه کشورها مهم، حیاتی، استراتژیک و راهبردی است.

کشاورزی برای همه کشورها مهم، حیاتی، استراتژیک و راهبردی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان لرستان؛ استاندار لرستان در جلسه ویدئو کنفرانس تجلیل از برگزیدگان ملی کشاورزی با حضور رئیس جمهوری افزود: کشاورزی برای همه کشورها مهم، حیاتی، استراتژیک و راهبردی است.

وی ادامه داد: حجم گستردگی و تعداد زیاد نیروی کار در بخش اداری کشاورزی نشان می دهد خدمات این حوزه تا عمق روستا و در مزرعه وجود دارد و خدمات رسانی به بهره برداران و روستاییان تسهیل شده است.

 استاندار لرستان اضافه کرد: الگوهای موفق کشاورزی باید با اقدام مستمر واحد ترویج و آموزش به سایر فعالان این حوزه معرفی شوند تا انگیزه لازم برای توسعه و کشاورزی پایدار در آنان ایجاد شود چراکه این اقدام نسبت به سایر فعالیت های هزینه بردار، تاثیر مطلوبی در راستای افزایش ارزش افزوده این بخش دارد.

 خادمی تاکید کرد: با تک افراد  و تک ستاره ها نمی شود کشاورزی موفقی داشت بلکه می توان این افراد را برای الگو گیری دیگران معرفی و مجموعه جامعه کشاورزی را پویا کرد.

 آیین تجلیل از ٤ برگزیده ملی بخش کشاورزی استان لرستان روز یکشنبه از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار شد.

در استان لرستان ۴۰۰ پرونده مشخصات بهره برداران بخش کشاورزی برای این مراسم تشکیل و در نهایت ۶۲ نفر به عنوان نمونه استانی و  نفر نمونه ملی انتخاب شده اند.

در مراسم امروز از  " غلامرضا سیف" از شهرستان دلفان به عنوان بهره بردار نمونه تجمیع مدیریت یکپارچه، "رضا یاراحمدی" از دورود به عنوان بهره بردار نمونه اصلاح و احیای اراضی واگذاری، "عبدالله عبداللهی" از خرم آباد به عنوان مرتع دار نمونه و "احسان رجبی" از ازنا به عنوان تولیدکننده نمونه جو دیم با برداشت چهار هزار و ۱۵۰ کیلوگرم در هکتار، چهار برگزیده ملی لرستان تجلیل شد.

همچنین "عظیم دریکوند" از خرم آباد و "فرزاد خوش یار" از سلسله به ترتیب با عناوین بیمه گذار نمونه بخش کشاورزی و مجری نمونه حفاظت از منابع طبیعی شایسته تقدیر شدند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید