Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر:

مرکز پرورش ماهی های زینتی در روستای مارکده شهرستان سامان افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مرکز پرورش ماهی های زینتی در روستای مارکده در بخش زاینده رود شهرستان سامان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مرکز پرورش ماهی های زینتی در روستای مارکده شهرستان سامان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مرکز پرورش ماهی های زینتی در روستای مارکده در بخش زاینده رود شهرستان سامان با حضور معاون هماهنگی و اموراقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ،فرماندار و جمعی از مسولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

 محمد کریمی مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در حاشیه افتتاح دهمین مرکز پرورش ماهیان زینتی استان گفت :این مرکز به عنوان دهمین مرکز پرورش ماهی های زینتی استان به شمار می رود که دارای سالنی با ظرفیت ۱۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی است.

کریمی افزود : یک سالن ۸۰ مترمربعی  بوده و میتواند به عنوان یکی از مراکز پرورش ماهیان زینتی نقش مهمی در راستای ایجاد اشتغال در منطقه ایفا کند.

وی گفت :۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بانکی جهت بهره برداری این مرکز هزینه شده است.

 مدیر شیلات و آبزیان استان تصریح کرد :این مجموعه برای ۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد :استان چهارمحال و بختیاری با تولید ۴۰۰ هزار قطعه ماهی زینتی در ۹ مرکز توانسته است طی سالیان اخیر نقش قابل توجهی در این زمینه در سطح منطقه ایفا کند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید