Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با ایانا:

بهره گیری از ظرفیت دنیای دیجیتال در بخش کشاورزی یک ضرورت است

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین افتتاح استودیو کشاورز اظهار داشت : ورود به دنیای دیجیتال منجر به افزایش راندمان در فعالیت های کشاورزی می شود و ضروری است در مسیر دیجیتال کردن بخش کشاورزی گام برداریم.

بهره گیری از ظرفیت دنیای دیجیتال در بخش کشاورزی یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین افتتاح استودیو کشاورز این سازمان با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط دو سویه با بهره برداران بخش کشاورزی اظهار داشت:بهره گیری از فناوری های نوین آموزشی، موجب بازنگری در شیوه های سنتی آموزش بهره برداران در بخش کشاورزی شده است و تلاش برای یافتن شیوه های جدید به ضرورت انکار ناپذیر عصر ما تبدیل شده است.

عطاالله ابراهیمی افزود:آموزش و ترویج فرهنگ نوین کشاورزی عاملی برای پذیرش فناوری‌های نوین و به‌کارگیری روش‌های علمی کشاورزی توسط تولیدکنندگان و بهره‌برداران است و به ارتقای توان تولید محصولات کشاورزی منجر می‌شود.

وی گفت : ورود به دنیای دیجیتال منجر به افزایش راندمان در فعالیت های کشاورزی می شود و ضروری است در مسیر دیجیتال کردن بخش کشاورزی گام برداریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: با توجه به تنوع روز افزون دنیای ارتباطات ، رسانه های آموزشی می توانند در تمامی عرصه های دانش و فرهنگ کاروتولید پاسخگوی نیازهای آموزشی بهره برداران بخش کشاورزی باشد.

ابراهیمی به مزیت های فعالیت رسانه ای در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود :ایجاد فرصت های برابر آموزش ویادگیری علوم وفنون کشاورزی،گسترش آموزش کشاورزی درکلیه گرایش ها وزمینه های علوم وفنون کاربردی وبروز کشاورزی و ارایه امکانات مناسب رسانه ای موردنیاز در حوزه های کشاورزی با هدف افزایش تولید وتسریع در خوداتکایی از مهمترین مزایای فعالیت رسانه ای در بخش کشاورزی است.

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید