Iranian Agriculture News Agency

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه تأکید کرد:

لزوم حل مشکل صادرات گوجه‌ استان بوشهر

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: گوجه‌کاران استان بوشهر هر ساله برای فروش محصول خود مشکل دارند که باید برای تسهیل صادرات آن تلاش شود.

لزوم حل مشکل صادرات گوجه‌ استان بوشهر

به گزارش خبرنگار ایانا در ستان بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی  در آئین افتتاح سالن فرهنگ و هنر شهر آبدان، اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام الله‌ها مانند دهه فجر و هفته دولت می‌بینیم نشانگر اقدامات و تلاش‌های خادمان ملت و نظام و ارائه آن به مردم برای امیدواری جامعه است.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این چند روز اقدامات ارزشمندی در جنوب استان دیدیم، عنوان کرد: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم و جنگ می‌توانند مسیر حرکت انقلاب را کند کنند، اما اثبات کردیم نه تنها در این مسیر کندی صورت نگرفته بلکه شعارهای انقلاب هم محقق شده است‌.

وی ادامه داد: امروز تنها جزیره‌ای که به جایی رسیده است که می‌تواند ادعای استقلال کند، جمهوری اسلامی ایران است.

احمدی گفت: امروز بواسطه ایجاد خودباوری که امام با این انقلاب برای ما به ارمغان آورد، به دست فرزندان خودمان می‌توانیم نیازمندی‌های پارس جنوبی در منطقه را تولید کنیم و این مسیر را با اقتدار همچنان ادامه می‌دهیم.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای تکمیل کتابخانه عمومی شهر آبدان پیگیر گرفتن مبلغی از محل وزارت نفت هستیم و استاندار بوشهر هم در این راستا همکاری کنند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی، خاطرنشان کرد: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته در دوره‌های مختلف، متأسفانه کشاورزان ما هر سال در زمینه فروش محصول گوجه خود مشکل دارند.

احمدی یادآور شد: برای پیگیری خرید گوجه فرنگی به منظور محصول رب و همچنین صادرات آن باید با همکاری نمایندگان مجلس و دولتمردان تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید