Iranian Agriculture News Agency

خراسان رضوی پیشرو در افتتاح و بازگشایی فروشگاههای روستا بازار

با افتتاح پنجمین فروشگاه روستا بازار در شهرستان کاشمر در ایام الله دهه فجر خراسان رضوی از جمله استان‌هایی پیشرو در افتتاح و بهره‌برداری از فروشگاه‌های روستا بازار در کشور است.

خراسان رضوی پیشرو در افتتاح و بازگشایی فروشگاههای روستا بازار

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در این خصوص گفت: استان خراسان رضوی با دارا بودن بیش از ۶۹۲ تشکل تحت حمایت با تمرکز بر حوزه بازرگانی محصولات کشاورزی و انجام عملیات خریدهای توافقی حمایتی و تضمینی محصولات کشاورزی در سطح استان را انجام می دهد.

 ویادامه داد:راه اندازی روستابازار در سطح استان خراسان رضوی  در راستای رساندن محصولات کشاورزی از مزرعه به سفره مردم بووده است.

مدیر خراسان رضوی افزود :در حال حاضر چهار روستا بازار در سطح استان خراسان رضوی راه اندازی و بهره برداری رسیده است که دو فروشگاه روستا بازار در مشهد مقدس و یک روستا بازار در شهرستان فریمان و یک روستا بازار در شهرستان تربت جام در حال حاضر راه اندازی است.

ویتصریح کرد::پنجمین روستا بازار در شهرستان کاشمر روز دوشنبه افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم تا پایان دهه فجر این تعداد روستا بازار به ده فروشگاه برسند و انشالله در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ تعداد روستا بازارها در سطح شهر بخش و دهستان های استان خراسان رضوی به بیش از ۱۰۰ فروشگاه خواهد رسید

وی یادآور شد: با توجه به سیاست‌های شبکه تعاونی روستایی استان خراسان رضوی یکی از مهمترین برنامه های شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی راه اندازی بارانداز محصولات کشاورزی در سطح استان می باشد که تاکنون ۱۲ بارانداز مجوز آن صادر شده است و مراحل راه اندازی آن در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: بارانداز محصولات کشاورزی به منظور جمع‌آوری محصولات کشاورزی از سطح استان و همچنین بسته‌بندی و پشتیبانی فروشگاه های روستا بازار است که در حال حاضر اولین بار انداز محصولات کشاورزی در مشهد مقدس در حال جانمایی و برنامه ریزی آن هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید