Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون استاندار؛

افتتاح دو واحد گلخانه در سپیدان

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر یک واحد گلخانه سبزی و صیفی و یک واحد گلخانه گل شاخه بریده با حضور عبدالرضا قاسم پور معاون استاندار فارس به بهره برداری رسید.

افتتاح دو واحد گلخانه در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان در مراسم افتتاح با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی مذکور با اعتباری بالغ بر 73 میلیارد ریال راه اندازی شدند، گفت: حجم عملیات این دو گلخانه 9500 مترمربع و میزان اشتغال ایجاد شده 6 نفر مستقیم و ده نفر غیرمستقیم است و سهم بسزایی در افزایش تولید محصولات گلخانه ای خواهند داشت.

مهدی نصیری تصریح کرد: در شهرستان سپیدان 26 واحد گلخانه فعال با سطح زیرکشت 11.5 هکتار  وجود دارد.

به گفته وی، از این واحدهای تولیدی سالانه حدود 800 تن  سبزی و صیفی و ده میلیون شاخه گل تولید می شود به طوریکه شهرستان سپیدان مقام اول تولید گل را در سطح استان فارس دارد.

وی افزود: 27 واحد گلخانه با سطحی معادل 15 هکتار دارای مجوز تاسیس و در حال ساخت وجود دارد که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در این مراسم حسن همتی سرپرست فرمانداری سپیدان، محمد محمدی مشاور ارشد رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مهدی نصیری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، چنگیز پرویزی رئیس بانک کشاورزی شعبه سپیدان و جمعی از مسئولین ادارات این شهرستان حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید