Iranian Agriculture News Agency

دیدار و تجلیل از مادران شهدا، اسوه های صبر و ایثار

در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، جمعی از مسوولان سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به دیدار مادران شهدا؛ "شهید احسن، شهید اعتراف و شهید آقاحسینی" رفتند

دیدار و تجلیل از مادران شهدا، اسوه های صبر و ایثار

به گزارش خبرنگار ایانا در استان گلستان؛ در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، جمعی از مسوولان سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به دیدار مادران شهدا؛ "شهید احسن، شهید اعتراف و شهید آقاحسینی" رفتند.

این دیدار در منزل مادران شهدا برای تقدیر از رشادت ها و ایثارگری های شهدا، مادران و خانواده آنان و همچنین تبریک عید میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر صورت گرفت.

در این دیدار با اهدای لوح سپاس و هدایا از طرف استاندار و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از این اسوه های صبر و مقاومت تجلیل بعمل آمد.

 حجت الاسلام امیرشاهی رئیس اداره عقیدتی، جمشیدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی، ایمانی جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع، رستمانی مدیر روابط عمومی، مهقانی مدیر زراعت، خاندوزی رئیس و قاسمی کارشناس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان، در این دیدار حضور داشتند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید