Iranian Agriculture News Agency

همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

35 پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از افتتاح و بهره‌برداری از 35 پروژه کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد.

 35 پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان زنجان، جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، از افتتاح و بهره‌برداری از 35 پروژه کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: برای این تعداد پروژه در مجموع بالغ بر 96 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و بهره‌برداری از آن ها اشتغالزایی و تثبیت اشتغال 120 نفر را به همراه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به افتتاح 16 پروژه آب و خاک و امور زیر بنایی با سرمایه‌گذاری بیش از 10میلیارد و پانصد میلیون تومان طی ایام‌الله دهه فجر در استان خاطرنشان کرد: همچنین 6 پروژه در حوزه تولیدات دامی با اشتغالزایی 65 نفر و سرمایه‌گذاری 55 میلیارد و 170 میلیون تومان در سطح استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

تاراسی در ادامه از افتتاح 1 پروژه با اشتغالزایی 2 نفر در حوزه شیلات و آبزیان خبر داد و بیان داشت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 4 پروژه نیز در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی استان زنجان افتتاح می شود که اشتغالزایی 32 نفر را به دنبال داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در پایان به افتتاح 8 واحد گلخانه‌ای‌ با سرمایه گذاری بالغ بر 7 میلیارد و دویست میلیون تومان و اشتغالزایی 21 نفر طی دهه مبارک فجر در استان اشاره کرد.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید