Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بستان آباد در گفتگو با ایانا خبر داد:

تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در شهرستان بستان آباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد از تشکیل چهار صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در سال زراعی جاری در این شهرستان خبر داد.

تشکیل صندوق  اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در شهرستان بستان آباد

 عزیز نوروزی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: این چهار صندوق در روستاهای عین الدین، انباردان و حاج آقا با حضور بیش از 110 نفر از بانوان علاقمند و فعال این روستاها و در راستای فعالیت هایی مانند صنایع تبدیلی و تولید ترشیجات و عرقیات گیاهی ،خیاطی، قالیبافی، تولید و بسته بندی لبنیات، دامداری و کشاورزی تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته آموزش اعضای صندوق ها با توجه به شرایط بیماری کرونا در محیط های باز و نیز در کانالهای فضای مجازی ایجاد شده به سرانجام رسیده است.

 نوروزی در ادامه گفت: این چهار صندوق تشکیل شده جهت دریافت تسهیلات کم بهره برای توسعه فعالیت های خود و نیز افتتاح حساب به صندوق کارآفرینی امید شهرستان معرفی گردیده است.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد وگسترش فعالیت های درآمدزا به ویژه برای زنان کم درآمد، توسعه جوامع محلی را تسهیل کرده و باعث ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد خانوارهای روستایی می شود ، از آمادگی این مدیریت برای ارایه کمک و آموزش های لازم جهت تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان در سایر روستاهای شهرستان در سال جهش تولید و در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید