Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز:

حضور بانوان باعث بهبود و ارتقای فرهنگ سازمانی است

همزمان با دومین روز از ایام مبارک دهه فجر و هفته گرامیداشت روز زن و مقام مادر، نشست هم اندیشی نمایندگان بانوان شاغل در سازمان جهادکشاورزی استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارجمند، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و جناب آقای دکتر مخبر ریاست محترم سازمان و جمعی از بانوان در محل سالن جلسات سازمان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار گردید.

حضور بانوان باعث بهبود و ارتقای فرهنگ سازمانی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز،  در نشست هم اندیشی بانوان شاغل در سازمان، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد خجسته  بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) اظهار داشت: اگر چه به حق انقلاب اسلامی ایران انفجار بود، ولی نور یک مفهوم کلی است با مصادیق فراوان، ما به نور یک شمع هم نور می گوییم، به نور خورشید هم نور می گوییم، حکومت امام علی (ع) حکومت اسلامی بود حکومت جمهوری اسلامی نیز اسلامی است و حکومت حضرت حجت (عج) نیز حکومت اسلامی خواهد بود، حضرت امام بعد از آن همه تلاش برای پیروزی انقلاب فرمود در حکومت اسلامی ما بویی از اسلام آمد و مقام معظم رهبری نیز ۵ دوره را برای انقلاب تبیین فرمودند که فعلا در میانه میدان هستیم.

رییس سازمان نیز در این نشست، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و در آستانه روز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به همه بانوان کشور و بویژه بانوان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و به ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: بخاطر این انقلاب و نعمت امنیت که کشور عزیز ما از آن برخوردار است خون های زیادی ریخته شده و اگر دستاوردی حاصل شده است مرهون خون شهداء و زحمات این بزرگمردان است. ایشان با اشاره به اینکه نعمت امنیت، حاصل و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است و باید قدر این نعمت را بدانیم اظهار داشت: بسیاری از آزادیخواهان در طول تاریخ آرزو می کردند که چنین روزهایی را درک کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن مهم شمردن نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت های مادران و زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: انقلاب اسلامی ما زمانی پیروز شد که بانوان به صف انقلاب پیوستند.

 مخبر با اشاره به نقش بانوان در سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: نظم، پاکدستی و ادب بانوان در برخورد با ارباب رجوع بسیار ارزشمند است و حضور ایشان موجب التیام، بهبود و ارتقای فرهنگ سازمانی می‌­شود.

در این نشست، اکبری، مشاور رئیس سازمان در امور بانوان، گزارشی اجمالی از وضعیت بانوان شاغل در مجموعه ارائه دادند. از تعداد، 110 نفر بانوی شاغل در سازمان و شهرستانهای تابعه 99% با دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس به بالا و 11  نفر در پست های مدیریتی مشغول بکار بوده که با لحاظ نمودن توان و استعداد موجود در این  نیروها که اکثراً جوان می باشند، می توان از این ظرفیت برای جانشین پروری در سطوح اجرائی و در راستای توسعه بخش کشاورزی استفاده کرد.

تجلیل و اهداء هدیه به همراه یک جلد کتاب دختران آفتاب به بانوان شاغل، راه اندازی پویش مهربانی و تاکید بر همکاری با پویش، بازدید از طرح های اشتغالزای زنان سرپرست خانوار با نظارت کمیته امداد، برنامه تلویزیونی با هماهنگی صدا و سیمای استان البرز، مصاحبه با بانوی کارآفرین استانی در بخش کشاورزی و دیدار با خانواده محترم جانباز شهید عطائی؛ از جمله برنامه های هفته گرامیداشت روز زن و مقام مادر در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز است.

در خاتمه نمایندگان امور بانوان شهرستانها به بیان مسائل و مشکلات بانوان شاغل و پیشنهاداتی برای حل مشکلات بانوان شاغل پرداختند. در خاتمه مقرر شد کارگروهی جهت بررسی پیشنهادات و رسیدگی به مسائل این حوزه توسط امور بانوان سازمان تشکیل گردد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید