Iranian Agriculture News Agency

در ایام دهه مبارک فجر؛

بهره‌برداری از 15 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان بافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در ایام ا.. دهه فجر، 12 طرح آب و خاک ، 1 واحد گلخانه و دو طرح دامپروری با هزینه کرد بیش از 53 میلیارد ریال که بیش از 27 میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می رسند و 527 شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

بهره‌برداری از 15 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان بافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، الهی‌فر بیان داشت: دوازده طرح آب و خاک شامل چهار طرح آبیاری کم فشار،7 باب کانال انتقال آب و تکمیل سدخاکی است.

الهی فر خاطرنشان کرد: چهار طرح آبیاری کم فشار در سطح 175 هکتار در شهرستان اجرا شده که این طرح ها با هزینه کرد اعتبار دولتی قریب به 14 میلیارد ریال اجرا شده است و همچنین سد خاکی هنزاف با هزینه کرد اعتبار دولتی 7 میلیارد ریال تکمیل شده که در این ایام الله به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: هفت طرح انتقال آب با کانال بتنی در طول 2960 متر در شهرستان اجرا شده که این طرح ها با هزینه کرد اعتبار دولتی به مبلغ 6450 میلیون ریال اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت اذعان داشت: یک واحد گلخانه در سطح 1500 مترمربع از دیگر طرح های افتتاحی در این ایام الله است که با بهره برداری از این طرح 80 تن سبزی و صیفی سالانه تولید و روانه بازار می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید