Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

خوزستان قلب کشاورزی کشور است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در آیین افتتاح پروژه بزرگ آبیاری تحت فشار شهرستان حمیدیه گفت: خوزستان قلب کشاورزی کشور است.

خوزستان قلب کشاورزی کشور است

به گزارش خبرنار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در آیین افتتاح پروژه بزرگ آبیاری تحت فشار شهرستان حمیدیه که با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: تا کنون ۱۲۶ هزار هکتار آبیاری تحت فشار در استان اجرا شده که از این میزان ۵۶ هزار هکتار از طریق اعتبارات ملی و ۷۰ هزار هکتار از طریق طرح بزرگ مقام معظم رهبری در فاز یک اجرایی شده است.

وی افزود: سهم امسال سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برای آبیاری تحت فشار ۴ هزار هکتار بوده که تا کنون ۳ هزار هکتار آن در حال اجرا است.

امیری زاده در ادامه تصریح کرد: پروژه بزرگ آبیاری تحت فشار شهرستان حمیدیه بخشی از این طرح است که با ۵.۴ میلیارد تومان اعتبارات ملی و یک میلیارد آورده شخصی و جمعا با ۶.۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

لازم به یادآوری است، فاز اول طرح بزرگ آبیاری تحت فشار ۳۲۰ هکتار شهرستان حمیدیه در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور مقام عالی وزارت به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید