Iranian Agriculture News Agency

جهاد کشاورزی زاییده انقلاب است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: افتخار ما این است که در سازمانی حضور داریم که مزین به نام جهاد و زاییده انقلاب است.

جهاد کشاورزی زاییده انقلاب است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی روز یک شنبه دوازدهم بهمن ماه درآیین غبارروبی و گلباران قبور شاهد ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ابراز کرد: امام خمینی (ره) قائد عظیم الشأن و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و  شهدای عزیزی که خونشان را در راه استقرار این نظام تقدیم کردند، خون‌بهای نظام هستند.

وی ضمن گرامیداشت مقام والای شهدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی علی الخصوص سنگر سازان بی سنگر، مدافعین حرم و حافظین سلامت اظهار کرد: از ابتدا خوش بینانه ترین دشمنانش توقع یک سال ماندگاری این انقلاب را هم نداشتند و بعد که متوجه شدند این انقلاب مردمی است به دهه وصلش کردند و به کوری چشم دشمنان ما چهل سال را عبور کردیم و در آستانه چهل و دومین سالگرد انقلاب قرار داریم.

این روحانی با اشاره به اینکه بازگو کردن دستاوردهای عظیم انقلاب بزرگترین رسالتی است که بر عهده مسئولین قرار دارد، اظهار کرد: کتاب "صعود چهل ساله" پژوهش عظیم و گرانقدر مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی براساس آمارهای بین‌المللی است و توصیه می شود که مدیران به عنوان حاملین موفقیت های نظام این کتاب را مطالعه و به جامعه منعکس کنند.

وی ابراز کرد: دهه فجر امسال مزین به نام بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت با سعادت ایشان و امام عظیم الشان حضرت امام خمینی (ره) است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: به مناسب گرامیداشت دهه مبارک فجر 193 طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر 4724 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری می‌رسد که این کمترین کاری است که در قبال زحمات مردم عزیز کشورمان در این دهه مبارک رقم خواهد خورد.

مراسم غبار روبی و گلباران قبور شهداء شیراز با حضور رحیمی استاندار فارس، معاونین وی، حسین پژمان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، معاونین و مدیران این سازمان، مدیران کل دستگاه های وابسته و تعدادی از کارشناسان این خانواده برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید