Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

کشاورزی، آرمان‌های انقلاب و جهش تولید با شکوفایی طرح های بخش کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن اشاره به آغازین روز دهه مبارک فجر با شعار "کشاورزی، آرمان‌های انقلاب و تولید محصولات زراعی و باغی" از افتتاح 41 طرح بخش کشاورزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

کشاورزی، آرمان‌های انقلاب و جهش تولید با شکوفایی طرح های بخش کشاورزی

به  گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیزی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: همزمان با فرارسیدن این ایام مبارک 41  طرح در بخش های مختلف کشاورزی در استان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح ها شامل به دو بخش عمرانی و اشتغالزا هستند و در شهرستان های شوش، دزفول، اندیمشک، لالی، باغملک، رامشیر، باوی، گتوند، اهواز و شادگان قرار دارند افزود: اعتبار کل این طرح ها 1057185 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: طرح های اشتغالزا در زمینه آبیاری های کم فشار، گلخانه سبزی و صیفی، پرورش ماهیان خاویاری، گاومیش داری،سورتینگ مرکبات و ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی، فرآوری و بسته بندی زنبور عسل و پرورش گوسفند داشتی و طرح تولید رب گوجه و انواع مربا می باشد.

امیری زاده  با بیان اینکه 8طرح  از طرح های مذکور نیز عمرانی هستند، اضافه کرد: این طرح ها در زمینه اجرای کانال آبیاری، لایروبی انهار، بهسازی کانال، احداث و مرمت بازسازی جاده های بین مزارع و عملیات مرمت، احداث و احیاء قنوات است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای 2 هزار و 692 نفر به طور مستقیم و 8 هزار و 61 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید