Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک خبر داد:

ارائه خدمات رایگان توسط شبکه دامپزشکی به دامداران شهربابک در دهه مبارک فجر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، طرح ارائه خدمات رایگان توسط شبکه دامپزشکی به دامداران اجرا می شود.

ارائه خدمات رایگان توسط شبکه دامپزشکی به دامداران شهربابک در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، منگلی افزود: اجرای طرح واکسیناسیون جمعیت دامی علیه بیماری ها از جمله، بروسلوز و تب برفکی گاوی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله گوسفند و بز و هاری سگهای گله و نگهبان،  به صورت کاملا رایگان انجام می شود

وی افزود: ویزیت رایگان دام های روستاهای مسینان و مدوار و آبدر  با همکاری بسیج مهندسین در روزهای ،۱۵ و ۲۰ بهمن، ارائه برنامه های آموزشی و بهداشتی دام  و از جمله خدماتی است که در این مدت به دامداران روستایی ارائه می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برای دامداران مناطق خبر ، دهج و پاقلعه با هدف ارتقای سطح آگاهی دامداران و ارائه‌ مشاوره به روستائیان در راستای فعالیت‌های دامپروری و پرورش طیور از دیگر اقدامات شبکه دامپزشکی شهربابک در ایام‌الله دهه فجر است.

وی افزود: مطمئنا فعالیتهای دامپزشکی می تواند به مردم در زمینه پیشگیری از بیماریهای خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام خدمات رسانی نماید که در نتیجه صیانت از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه تحقق خواهد یافت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید