Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در سفر به استان اصفهان:

اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات برای بخش کشاورزی

رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: در لایحه بودجه سال آینده ۸ هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات برای بخش کشاورزی در اختیار بانک عامل قرار می‌گیرد.

اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان یارانه تسهیلات برای بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان، رئیس کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس در اردستان با اشاره به اینکه یک خط اعتباری ویژه برای توسعه گلخانه و کشت گیاهان دارویی در اردستان در نظر گرفته خواهد شد گفت: با توجه به توسعه باغ‌های پسته در این منطقه حمایت از حوزه باغبانی در این منطقه مورد توجه است و در تعدیل پروانه چاه‌های آب کشاورزی حوزه باغ‌ها از زراعت جدا شود.

سید جواد ساداتی نژاد افزود: در خصوص تخصیص آب برای گلخانه و مجتمع‌های دامداری هم مقرر شد در جلسه‌ای که 2 هفته آینده در کمیسیون گرفته می‌شود این مشکل نیز حل شود.

وی گفت: با افزایش ۴۰ هزار میلیارد تومانی در بخش کشاورزی بخش گلخانه‌ای توسعه می‌یابد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه از نظر نهاده‌های دامی شرایط مطلوب‌تری را در کشور نسبت به قبل داریم، افزود: باید نهاده‌های دامی در اختیار این قشر از دامداران نیز قرار بگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان اردستان قطب تولید گوشت سفید استان اصفهان است، تخصیص نهاده‌های دامی برای کارخانه‌های تولید خوراک دام این شهرستان بیشتر خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید