Iranian Agriculture News Agency

امیری زاده:

افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا همزمان با دهه مبارک فجر در استان خوزستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی از افتتاح ۴۱ طرح عمرانی و اشتغالزا همزمان با این ایام خجسته خبر داد.

افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا همزمان با دهه مبارک فجر در استان خوزستان

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر و چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی از افتتاح ۴۱ طرح عمرانی و اشتغالزا همزمان با این ایام خجسته خبر داد.

در متن پیام وی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

الحمدلله رب العالمین

با عرض سلام و ادب به پیشگاه حضرت ولی عصر"عج"، روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت، فرارسیدن دهه فجر و چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی را حضور همه عزیزان تبریک عرض نموده و بر شهیدان والا مقام درود می فرستیم.

نیک می دانیم که طی سال های اخیر، بدخواهان، تهدیدها و تحدیدها علیه ما روا داشتند، اما علیرغم همه این مشکلات، بخش کشاورزی استان خوزستان به لطف خداوند خوش درخشید و  با مشق هر روز "جهش تولید"، نه تنها نان پر برکت ایرانی را بر سفره ها نشاند، که مرزهای صادرات را نیز درنوردید و  برای میهن اسلامی ارزآوری و اقتدار ایجاد نمود.

امروز ما مفتخریم تا دستاوردهای یکساله خود را حضور تک تک ایرانیان شریف، خانواده های معزز شهداء و هم استانی های گرامی خود تقدیم نماییم. در دهه مبارک فجر امسال با شعار《همگام با کشاورز، تولید هدفمند، امنیت غذایی》تعداد  ۴۱ پروژه عمرانی و اشتغالزا را آماده افتتاح داریم که ارزش آن معادل ۱۰۵۷۱۸۵ میلیون ریال بوده و برای ۱۰ هزار و ۶۴۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می نماید.

این فرصت را غنیمت شمرده و دست تمامی کشاورزان و بهره برداران خطه زرخیز خوزستان را برای نبرد اقتصادی و حصول این توفیق، به گرمی می فشارم. در برابر خداوند بزرگ و منان که همیشه لطف و برکت بی کران خود را در دشت حاصلخیز و بر مردم شکرگزار خوزستان جاری نموده سجده شکر بجای می آورم و برای خانواده بزرگ جهاد کشاورزی استان و تمامی هم میهنان عزیزم دعای خیر سلامت، سر بلندی و عزت دارم.

خدارحم امیری زاده

بهمن ۹۹

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید