Iranian Agriculture News Agency

رضوی:

تبیین اقدامات جهاد در بخش تحقیقات مهندسی دوران دفاع مقدس ضروری است

مستندسازی اسناد دوران دفاع مقدس به جد پیگیری شود

مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به نقش جهاد سازندگی (سابق) در دوران دفاع مقدس گفت: باید اقدامات جهاد در بخش تحقیقات مهندسی به‌خوبی تبیین و معرفی شود.

تبیین اقدامات جهاد در بخش تحقیقات مهندسی دوران دفاع مقدس ضروری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حمزه رضوی در نشستی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و جمعی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی این استان اظهار کرد: مجموعه جهاد سازندگی با توجه به نقش و مأموریت اصلی که در محرومیت‌زدایی داشته است جایگاه خوبی در بین مردم داشت و هنوز این مهم در یاد مردم مانده است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد در دوران دفاع مقدس زمانی که احساس کرد به حضور جهادگران در صحنه نبرد حق علیه باطل نیاز است به‌صورت منسجم وارد شد و نیروهای جهادی علاوه بر محرومیت‌زدایی به صحنه جنگ با دشمن نیز وارد شدند.

مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به حضور پررنگ جهادگران در هشت سال دفاع مقدس گفت سنگر سازان بی سنگر لقب خوبی برای جهاد گران است که نیاز است فعالیت‌های این قشر به نسل جوان بیان شود. ‌

رضوی با بیان اینکه جوان‌ها باید بدانند که کشور با کمک مجموعه‌های انقلابی سپاه، ارتش، جهاد سازندگی و همه آحاد مردم حفظ شده است گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه برای حفظ انقلاب از جان مایه گذاشتند.

وی بر ضرورت جمع‌آوری اسناد جنگی گردان‌های جهاد تأکید کرد و گفت: باید با همکاری و مشارکت این اسناد جمع‌آوری و ثبت و ضبط و نگهداری شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تا کنون در زمینه جمع‌آوری اسناد در مجموعه‌های جهاد کشاورزی در سراسر کشور اقدامات مطلوبی انجام شده است از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خواست تا سازمان جهاد کشاورزی استان را در جمع‌آوری و تدوین اسناد دوران هشت سال دفاع مقدس یاری کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید