Iranian Agriculture News Agency

قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد یکی از افتخارات سازمان جهاد کشاورزی است

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در پارک موزه دفاع مقدس یکی از افتخارات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد یکی از افتخارات سازمان جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان سمنان، سید حسن میرعماد اظهار کرد: این قرارگاه با هدف آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با حماسه سنگرسازان بی سنگر در حال احداث است.

وی با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس در مسیر زائران امام رضا(ع) قرار دارد افزود: زائران امام هشتم می‌توانند از این پارک موزه و این قرارگاه بازدید کنند و با حماسه‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احداث قرارگاه ستاد پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد در پارک موزه دفاع مقدس گفت: در حال حاضر فعالیت های عمرانی این قرارگاه به پایان رسیده و اقدامات غرفه آرایی و نرم‌افزاری سنگر و محوطه سازی قرارگاه آغاز شده است.

میرعماد با اشاره به برخی از مشخصات این قرارگاه ستاد مهندسی جنگ جهاد گفت: حدود یک هزار متر مربع محوطه و قرار گاه و سنگرهای آن نیز 300 متر مربع است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه ستاد مهندسی جنگل جهاد در پارک موزه دفاع مقدس شامل سنگرهای فرماندهی، تدارکات، تعمیرگاه، معراج شهدا و ...است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید