Iranian Agriculture News Agency

ترویج روش‌های نوین و صحیح کشاورزی بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت استفاده از روش‌های نوین در زمینه کشاورزی و افزایش بهره‌وری خاطرنشان کرد: روش‌های نوین کشاورزی از جمله آبیاری پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال به مددجویان آموزش داده می‌شود.

ترویج روش‌های نوین و صحیح کشاورزی بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه شرایط اقلیمی استان زمینه کشت و زراعت را از گذشته برای ساکنان این منطقه فراهم کرده است اظهار داشت: در راستای افزایش بهره‌وری، طرح‌های خودکفایی این نهاد نیز براساس شرایط هر منطقه اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اشتغال زمینه خودکفایی مددجویان، خانواده آن‌ها و حتی سایر خانواده‌های نیازمند را فراهم می‌کند افزود: طی ۱۰ ماهه گذشته تعداد ۷۷ طرح کشاورزی در زمینه زراعت، باغداری و کشت گیاهان دارویی توسط خانواده مددجویان با هدف خودکفایی آن‌ها اجرا شد

امیری بابیان اینکه طرح‌های اشتغال ابتدا توسط مددجویان به کارشناسان اشتغال ارائه می‌شود اضافه کرد: پس از بررسی کارشناسان، طرح‌های مددجویان برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: طی این مدت سه میلیارد و ۴۰۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به دارندگان این طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است.

امیری تعداد طرح‌های کشاورزی اجرا شده در مناطق محروم را ۲۰ عدد عنوان و مطرح کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن این مناطق کارشناسان اشتغال در این روستا‌های حضور می‌یابند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت استفاده از روش‌های نوین در زمینه کشاورزی و افزایش بهره‌وری خاطرنشان کرد: روش‌های نوین کشاورزی از جمله آبیاری پس از بررسی توسط کارشناسان اشتغال به مددجویان آموزش داده می‌شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید